Ανήθικες πρακτικές ασφάλισης
Ανήθικες πρακτικές ασφάλισης
Με αφορμή και αφετηρία την επιστολή ενός Αγανακτισμένου στο περιοδικό Ανεβαίνοντας (τεύχος 38, σελ. 4) θέλω απλά να βάλω μια φωνή σε όλους τους υπόλοιπους από εμάς που αγανακτούν να βλέπουν την ασυδοσία ανεξέλεκτη και τους εκπροσώπους της να χαίρουν πάσης εκτίμησης. Η ανοχή είναι συνενοχή. Αγανακτισμένε άρε όμως το βάρος της γνώμης σου - δε βλέπω κανένα λόγο για ανωνυμίες.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ. Αυτό που θέλουμε είναι η επικύρωση από την ΕΟΟΑ ενός κώδικα ηθικής. Σε χώρες με ορειβατική παράδοση φαινόμενα σαν το γάζωμα της ''Παραλλήλων'' θα έθεταν τους δράστες στο περιθώριο και η αποκατάσταση της διαδρομής θα ήταν άμεση. Δεν είναι ντροπή εδώ να κοιτάμε τι γίνεται και σε άλλες χώρες και να πέρνουμε παράδειγμα. Αυτά τα γνωρίζει υποθέτω ο κάθε αγανακτισμένος.
Μια λογική ιδέα είναι να γίνει πρώτα μια σφυγμομέτρηση με την αποστολή από την ΕΟΟΑ ενός ερωτηματολογίου το οποίο οι Σύλλογοι θα προωθήσουν ταχυδρομικά προς τα μέλη τους. Γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι αγανακτισμένοι είναι πολλοί ενώ οι ασύδοτοι μετρημένοι στα δάκτυλα.
Εσείς τι πιστεύετε ?
Π. Αθανασιάδης
ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ. Αυτό που θέλουμε είναι η επικύρωση από την ΕΟΟΑ ενός κώδικα ηθικής. Σε χώρες με ορειβατική παράδοση φαινόμενα σαν το γάζωμα της ''Παραλλήλων'' θα έθεταν τους δράστες στο περιθώριο και η αποκατάσταση της διαδρομής θα ήταν άμεση. Δεν είναι ντροπή εδώ να κοιτάμε τι γίνεται και σε άλλες χώρες και να πέρνουμε παράδειγμα. Αυτά τα γνωρίζει υποθέτω ο κάθε αγανακτισμένος.
Μια λογική ιδέα είναι να γίνει πρώτα μια σφυγμομέτρηση με την αποστολή από την ΕΟΟΑ ενός ερωτηματολογίου το οποίο οι Σύλλογοι θα προωθήσουν ταχυδρομικά προς τα μέλη τους. Γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι αγανακτισμένοι είναι πολλοί ενώ οι ασύδοτοι μετρημένοι στα δάκτυλα.
Εσείς τι πιστεύετε ?
Π. Αθανασιάδης
Last edited by Ibex on 11 Oct 2007 19:51, edited 8 times in total.
πολυ αγανακτηση πεφτει ρε παιδια...
Δεν καταλαβαινω γιατι απαντατε σε αυτον τον ανωνυμο αγανακτησμενο,απο τη στιγμη που αυτα που γραφει,ειναι ιστοριες αλλων,και ατακες που επαναλαμβανονται συνεχως απο γκρινιαρηδες.Στην 5τη παραγραφο καταλαβαινει ο καθ"ενας,οτι το ατομο υπερβαλει,μη εχοντας επαφη με την πραγματικοτητα.Επισης δεν πιστευω οτι κανει για μπροσταρης
Παρ"ολο που σε γενικες γραμμες εχει δικιο να ειναι αγανακτησμενος με την κατασταση,μια καλη αρχη ειναι η αναγνωση της διακυρηξης του Τυρολου.
Και κατι ακομα.Ο καθενας εχει το δικαιωμα να ανεβαινει σε καθε Διρφη και σε καθε Ταυγετο,με οσα πιολε,τζελ,ρατρακ,ελικοπτερα,με στρινγκ η' ξυπολυτος γουσταρει και τον ευχαριστει.Αυτο γιατι αυτα που κανουμε στα βραχια και στα βουνα,τα κανουμε γιατι γουσταρουμε.Και επειδη ολα τα αλλα ειναι καψα αυτονων που θελουν να ζησουν απο το βουνο,και οχι των συλλογων,απλα τα χρεωνω σ'αυτους.Ευτυχως που υπαρχουν και εξεραισεις ... αυτα...
Παρ"ολο που σε γενικες γραμμες εχει δικιο να ειναι αγανακτησμενος με την κατασταση,μια καλη αρχη ειναι η αναγνωση της διακυρηξης του Τυρολου.
Και κατι ακομα.Ο καθενας εχει το δικαιωμα να ανεβαινει σε καθε Διρφη και σε καθε Ταυγετο,με οσα πιολε,τζελ,ρατρακ,ελικοπτερα,με στρινγκ η' ξυπολυτος γουσταρει και τον ευχαριστει.Αυτο γιατι αυτα που κανουμε στα βραχια και στα βουνα,τα κανουμε γιατι γουσταρουμε.Και επειδη ολα τα αλλα ειναι καψα αυτονων που θελουν να ζησουν απο το βουνο,και οχι των συλλογων,απλα τα χρεωνω σ'αυτους.Ευτυχως που υπαρχουν και εξεραισεις ... αυτα...
Last edited by nioniakis on 29 Nov 2006 11:12, edited 1 time in total.
Φίλε από τα Κύθηρα
Μην πέρνεις προσωπικά το ζήτημα.
Συμφωνώ ότι το απαξιωτικό ύφος του ανώνυμου επιστολογράφου και συγκεκριμένα χρήση του όρου ''Ελλαδιστάν'' και στο πως τη βρίσκει ο Α με δύο πιολέ στη Δίρφη και ο Β με τζελ στην Γκαμήλα δεν προσθέτουν απολύτως τίποτα. Πιθανόν ο ίδιος να έκανε το Nanga Parbat μόλις διάβασε τον Μάρκο! Είναι αλήθεια ότι θα μπορούσε να έχει εστιάσει στο προκείμενο που έτσι όπως το εξέλαβα είναι οι απαράδεκτες πρακτικές κάποιων συναδέλφων αναρριχητών οι οποίοι βυσματώνουν υπάρχουσες trad διαδρομές και αν αφεθούν ανεξέλεκτοι θα συνεχίσουν να αφήνουν τις κοτσιλιές τους όπου γουστάρουν.
Επί του προκείμενου, η ουσία του ζητήματος είναι ότι χρειάζεται η λήψη κάποιων μέτρων που να εγκρίνουν επίσημα (ΕΟΟΑ) και να προστατεύουν μια αντίστοιχη διακύρηξη λεπτομερή και προσαρμοσμένη στα εγχώρια δεδομένα. Προσπάθησε να καταλάβεις ότι αυτοί που έχουν ανοίξει μια νέα διαδρομή και όλοι όσοι την έχουν σκαρφαλώσει ή θέλουν να την σκαρφαλώσουν όπως ανοίχθηκε έχουν σαν σύνολο περισσότερα δικαιώματα από τον κάθε τρυπανοφόρο ''καλοθελητή'' εκπαιδευτή που θέλει να κάνει την μπίζνα του ή όποιον άλλον βυσματο-εργολάβο.
Κατανοείς τον όρο ''ορειβατική κληρονομιά'' και γιατί
οφείλουμε να διασώσουμε αυτή την λίγη που έχουμε ?
Φιλικά
Πάνος
Μην πέρνεις προσωπικά το ζήτημα.
Συμφωνώ ότι το απαξιωτικό ύφος του ανώνυμου επιστολογράφου και συγκεκριμένα χρήση του όρου ''Ελλαδιστάν'' και στο πως τη βρίσκει ο Α με δύο πιολέ στη Δίρφη και ο Β με τζελ στην Γκαμήλα δεν προσθέτουν απολύτως τίποτα. Πιθανόν ο ίδιος να έκανε το Nanga Parbat μόλις διάβασε τον Μάρκο! Είναι αλήθεια ότι θα μπορούσε να έχει εστιάσει στο προκείμενο που έτσι όπως το εξέλαβα είναι οι απαράδεκτες πρακτικές κάποιων συναδέλφων αναρριχητών οι οποίοι βυσματώνουν υπάρχουσες trad διαδρομές και αν αφεθούν ανεξέλεκτοι θα συνεχίσουν να αφήνουν τις κοτσιλιές τους όπου γουστάρουν.
Επί του προκείμενου, η ουσία του ζητήματος είναι ότι χρειάζεται η λήψη κάποιων μέτρων που να εγκρίνουν επίσημα (ΕΟΟΑ) και να προστατεύουν μια αντίστοιχη διακύρηξη λεπτομερή και προσαρμοσμένη στα εγχώρια δεδομένα. Προσπάθησε να καταλάβεις ότι αυτοί που έχουν ανοίξει μια νέα διαδρομή και όλοι όσοι την έχουν σκαρφαλώσει ή θέλουν να την σκαρφαλώσουν όπως ανοίχθηκε έχουν σαν σύνολο περισσότερα δικαιώματα από τον κάθε τρυπανοφόρο ''καλοθελητή'' εκπαιδευτή που θέλει να κάνει την μπίζνα του ή όποιον άλλον βυσματο-εργολάβο.
Κατανοείς τον όρο ''ορειβατική κληρονομιά'' και γιατί
οφείλουμε να διασώσουμε αυτή την λίγη που έχουμε ?
Φιλικά
Πάνος
Last edited by Ibex on 28 Nov 2006 00:46, edited 3 times in total.
Προβληματιστικα
Χαιρομαι που ξεκιναμε θεμα.Η φλογερη γραφη μου οφειλεται κυριως στο οτι βλεπω πολες υπερβολες.Με ενδιαφερει παρα πολυ το τι θα αφησουμε για τους επομενους,αλλα με τοσα που εχω δει(!!)με τα ιδια μου τα ματια,και με τοσα που θα ηθελα να σκαρφαλωσω και μου απαγορευουν(ειναι λιγο σκληρη λεξη αλλα...),βλεπω οτι υπαρχει μια αδιαφορια,απο αυτους που θα επρεπε να ενδιαφερονται.Σιγουρα αυτος που θελει να βαλει κουτσουλια,θα τη βαλει...,και καποιος θα παει μετα να τη βγαλει...,και καποιος μετα θα την πληρωσει...
Υπαρχουν πολλα θελω,αλλα ποιος θα μας τα ικανοποιησει;Αυτοι που κανουν σωστη δουλεια(και ξερουμε ποιοι ειναι)σε λιγο θα μας μουτζωσουν ακουγοντας τα ιδια και τα ιδια για Αφρικανες και τα λοιπα.Να φροντισουμε ολοι να υπαρχουν διαδρομες για ολα τα γουστα!Η ελλαδα ειναι γεματη βραχια(η αττικη να δεις),ικανοποιοντας και τους αναρρηχητες που δεν τρελαινονται,και τα πεδια με τις ευκολες δεν τους φτανουν πια...δεν ειναι ολοι 'τρελοι'.
Αλλα και για 'μας τους τρελους χρειαζεται να γινει κατι με τις διαδρομες που εχουν παλιες ασφαλειες,για να τις επαναλαβουμε με το ιδιο στυλ που τις επανελαβαν οι παλιοτεροι,πριν10-20 χρονια...
Επιμενω οτι πρωτοβουλια θα πρεπει να παρουν εκεινοι που ζουν απο την αναρρηχηση.Ειναι βρωμικη η δουλεια που μενει αλλα,θα πρεπει να την πληρωσουν αυτοι που πληρωνονται..
γνωμη μου...
Υπαρχουν πολλα θελω,αλλα ποιος θα μας τα ικανοποιησει;Αυτοι που κανουν σωστη δουλεια(και ξερουμε ποιοι ειναι)σε λιγο θα μας μουτζωσουν ακουγοντας τα ιδια και τα ιδια για Αφρικανες και τα λοιπα.Να φροντισουμε ολοι να υπαρχουν διαδρομες για ολα τα γουστα!Η ελλαδα ειναι γεματη βραχια(η αττικη να δεις),ικανοποιοντας και τους αναρρηχητες που δεν τρελαινονται,και τα πεδια με τις ευκολες δεν τους φτανουν πια...δεν ειναι ολοι 'τρελοι'.
Αλλα και για 'μας τους τρελους χρειαζεται να γινει κατι με τις διαδρομες που εχουν παλιες ασφαλειες,για να τις επαναλαβουμε με το ιδιο στυλ που τις επανελαβαν οι παλιοτεροι,πριν10-20 χρονια...
Επιμενω οτι πρωτοβουλια θα πρεπει να παρουν εκεινοι που ζουν απο την αναρρηχηση.Ειναι βρωμικη η δουλεια που μενει αλλα,θα πρεπει να την πληρωσουν αυτοι που πληρωνονται..
γνωμη μου...
Και καλα τα ειπες!
Αν ομως δεν εναι η ορειβατικη κληρονομια,θεμα, τοτε τι ειναι;Σιγουρα κατακρινουμε ολοι την προσθεση ασφαλειων,χωρις συγκαταθεση,αλλα για να το σταματησουμε,ισως πρεπει να 'πιασουμε' το θεμα πιο 'σφαιρικα'.
Μιλαμε ολοι την ιδια γλωσα,και γι'αυτο,θα την βρουμε την ακρη!!!
Μιλαμε ολοι την ιδια γλωσα,και γι'αυτο,θα την βρουμε την ακρη!!!

-
- Posts: 14
- Joined: 04 Oct 2007 14:34
- Location: PELOPONISOS
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΘΟΤΙ ΝΕΟΣ (...ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ FOROUM ΕΔΩ) ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΟΙΩΘΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΕ ΚΟΠΟ, ΙΔΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΙΟΥΣΕ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕ? ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕ... ΕΠΙΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ή ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΑΣΕΛΓΗΣΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? FREE THE ROUTES... 

CLIMB CLEAN, LIVE FREE...
Με κίνδυνο να παρεξηγηθεί αυτό που γράφω ρωτάω: Ο Κορρες από ποιον πήρε το ΟΚ να ανοίξει τη διαδρομή;. Δεν τίθεται θέμα ξεμπροστιάσματος κανενός όπως δεν τίθεται θέμα πνευματικής η οποιασδήποτε άλλης μορφής ιδιοκτησίας.
Τίθεται βεβαίως θέμα σεβασμού προς τον πρώτο και τη δημιουργία του. Όμως αν το δούμε ψύχραιμα, η ανάβαση του πρώτου δεν του εξασφαλίζει περισσότερα δικαιώματα πάνω στο βράχο αφού στην τελική ο βράχος δεν ανήκει σε κανένα
Cleanclimbing αν κάποιος μου γάζωνε μια διαδρομή που άνοιξα παραδοσιακά θα στεναχωριόμουν και θα οργιζόμουν αλλά δε θεωρούσα ότι θα έχω δικαίωμα να κάνω κάτι παραπάνω από αυτό (ξεμπρόστιασμα, λιθοβολισμό κλπ)...Μερικες φορές υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτό που νιώθουμε και ανάμεσα σε αυτό που είναι αντικειμενικά σωστό.
Τίθεται βεβαίως θέμα σεβασμού προς τον πρώτο και τη δημιουργία του. Όμως αν το δούμε ψύχραιμα, η ανάβαση του πρώτου δεν του εξασφαλίζει περισσότερα δικαιώματα πάνω στο βράχο αφού στην τελική ο βράχος δεν ανήκει σε κανένα
Cleanclimbing αν κάποιος μου γάζωνε μια διαδρομή που άνοιξα παραδοσιακά θα στεναχωριόμουν και θα οργιζόμουν αλλά δε θεωρούσα ότι θα έχω δικαίωμα να κάνω κάτι παραπάνω από αυτό (ξεμπρόστιασμα, λιθοβολισμό κλπ)...Μερικες φορές υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτό που νιώθουμε και ανάμεσα σε αυτό που είναι αντικειμενικά σωστό.
Last edited by Planar on 10 Oct 2007 13:27, edited 1 time in total.
-
- Posts: 14
- Joined: 04 Oct 2007 14:34
- Location: PELOPONISOS
ΑΥΤΑ...
ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΒΑΣΕΩΣ. "Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΙΑΣ" ΕΙΠΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ Η κ. ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΔΩ, ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ. Η LYNN HILL ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ "ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ". ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΜΕ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΡΑΓΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟ TRAD, ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΟΜΑΙ ΣΤΟ ΕΤΣΙ, ΚΑΝΩ ΜΟΝΟ ΠΛΑΚΕΤΑ. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΙΣΩΠΕΔΩΣΩ ΟΛΑ.
CLIMB CLEAN, LIVE FREE...
Αγαπητέ Planar,
Ας το κλίσουμε εδώ το θέμα.
Έχεις δίκιο όσον αφορά τα νομικά δικαιώματα. Υπάρχουν όμως και οι "άγραφοι νόμοι", αυτό που λέμε ηθική. Σεβασμός όχι μόνο απέναντι στους ανοίξαντες την εκάστοτε διαδρομή αλλά και προς όλους εκείνους/ες που την σκαρφάλωσαν και θέλουν να την ξανασκαρφαλώσουν με φυσικές ασφάλειες. Δεν πρότεινε κανένας λιθοβολισμό, κυριολεκτικά τουλάχιστον.
Είναι πολύ φυσιολογικό να παρεξηγηθείς με αυτά που γράφεις. Ακριβώς επειδή ο βράχος δεν ανήκει σε κανένα (όπως λες) δεν δικαιούται και ο κάθε τρυπανοφόρος να κάνει όπως του γουστάρει. Επιπλέον, η διαδρομή δεν είναι ο βράχος καθ' αυτός και μόνον. Κάθε διαδρομή είναι μια δημιουργία και η "Παραλλήλων" είναι κομμάτι της αναρριχητικής μας ιστορίας. Την τελευταία οφείλει να τη σέβεται ο πάσα κύριος γιατί ανήκει σε όλους μας.
Αν ο διαπράξας τον τρυπανισμό πιστεύει πραγματικά ότι έχει αναφαίρετο δικαίωμα (κληροδοτημένο πιθανώς από την γιαγιά του) να βιάζει τις όμορφες διαδρομές μας να βγεί δημόσια να το υποστηρίξει. Ή μήπως σε έχει βάλει συνήγορο ?
Σημείωση: Γράφω από το εξωτερικό και δεν έχω επισκευτεί το Φλαμπούρι πρόσφατα για να δω με τα μάτια μου ... Ωστόσο η συζήτηση έχει για μένα γενικότερο χαρακτήρα. Πολλή αυθαιρεσία στην Ελλάδα γαμώτο.
Ας το κλίσουμε εδώ το θέμα.
Έχεις δίκιο όσον αφορά τα νομικά δικαιώματα. Υπάρχουν όμως και οι "άγραφοι νόμοι", αυτό που λέμε ηθική. Σεβασμός όχι μόνο απέναντι στους ανοίξαντες την εκάστοτε διαδρομή αλλά και προς όλους εκείνους/ες που την σκαρφάλωσαν και θέλουν να την ξανασκαρφαλώσουν με φυσικές ασφάλειες. Δεν πρότεινε κανένας λιθοβολισμό, κυριολεκτικά τουλάχιστον.
Είναι πολύ φυσιολογικό να παρεξηγηθείς με αυτά που γράφεις. Ακριβώς επειδή ο βράχος δεν ανήκει σε κανένα (όπως λες) δεν δικαιούται και ο κάθε τρυπανοφόρος να κάνει όπως του γουστάρει. Επιπλέον, η διαδρομή δεν είναι ο βράχος καθ' αυτός και μόνον. Κάθε διαδρομή είναι μια δημιουργία και η "Παραλλήλων" είναι κομμάτι της αναρριχητικής μας ιστορίας. Την τελευταία οφείλει να τη σέβεται ο πάσα κύριος γιατί ανήκει σε όλους μας.
Αν ο διαπράξας τον τρυπανισμό πιστεύει πραγματικά ότι έχει αναφαίρετο δικαίωμα (κληροδοτημένο πιθανώς από την γιαγιά του) να βιάζει τις όμορφες διαδρομές μας να βγεί δημόσια να το υποστηρίξει. Ή μήπως σε έχει βάλει συνήγορο ?
Σημείωση: Γράφω από το εξωτερικό και δεν έχω επισκευτεί το Φλαμπούρι πρόσφατα για να δω με τα μάτια μου ... Ωστόσο η συζήτηση έχει για μένα γενικότερο χαρακτήρα. Πολλή αυθαιρεσία στην Ελλάδα γαμώτο.
Last edited by Ibex on 11 Oct 2007 19:49, edited 1 time in total.
"Πολλὰ μὲν ἄλλα Νύμφαι κἠμὲ δίδαξαν ἀν᾽ ᾤρεα βουκολέοντα ἐσθλά." Π.Α.
Αν δεν κάνω λάθος το αρχικό post σου μίλαγε για γιαουρτωμα, αλευρωμα και “προάσπιση των πάτριων” πριν το κανείς edit χθες το απόγευμα.Ibex wrote: Δεν πρότεινε κανένας λιθοβολισμό, κυριολεκτικά τουλάχιστον.
Όχι δεν είναι καθόλου φυσιολογικό φίλε μου. Απαιτεί προκατάληψη και κοντόφθαλμη αντίληψη των πραγμάτων. Η επιθετικότητα είναι εύκολος αλλά αδιέξοδος δρόμοςIbex wrote: Είναι πολύ φυσιολογικό να παρεξηγηθείς με αυτά που γράφεις.
Το ενοχλητικό είναι ότι συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα πράγματα που υποστηρίζεις (περί ηθικής, ευθύνης και ορειβατικής κληρονομιάς) αλλά εσύ με βαφτίζεις συνήγορο του κάθε ανεύθυνου επειδή δεν συντάσσομαι μαζί σου στους τσαμπουκάδες. Προσπαθώ να εκθέσω μια πιο ψυχραιμη οπτική απαλλαγμένη από συναισθηματισμούς. Αυτή είναι και η μόνη προσέγγιση που μπορεί να οδηγήσει κάπου. Με τους τσαμπουκάδες ακόμα και να έχεις δίκιο το χάνεις.
Συμφωνώ ότι οι τσαμπουκάδες δεν βγάζουν πουθενά.
Ωστόσο θέλω να διευκρινίσω ότι, ναι ένα απλό αλεύρωμα θα το έκανα. Αυτό είναι ατομική πράξη. Στην Αγγλία όπου έκανα κάποιο διάστημα άκουσα διάφορες ιστορίες για το πως οι ντόπιοι αναρριχητές έχουν προστατέψει τον αναρριχητικό χαρακτήρα π.χ. στο Peak District και αλλού, όταν χρειάστηκε και με τη βία. Είναι αυτοάμυνα ενάντια στο βιασμό και την επερίσκεπτη αυθαιρεσία.
Επαναλαμβάνω ότι δεν τάσσομαι υπέρ των τσαμπουκάδων και ζητώ συγνώμη αν με βρίσκεις επιθετικό. Διερωτήθηκα κατά πόσο είσαι συνήγορος του διαβόλου γιατί η θέση σου δεν ήταν ξεκάθαρη. Το "αντικειμενικά σωστό" δεν θα το ορίσει ο νόμος, πόσο μάλλον όταν δεν υπάρχει τέτοιος. Είναι το υποκειμενικά σωστό της πλειοψηφίας που κάποια στιγμή γίνεται νόμος και δίκιο όταν οριμάζουν τα πράγματα.
Η ουσία είναι ότι δεν γίνεται καμία συντονισμένη κίνηση και τέτοια φαινόμενα θα εξακολουθήσουν όσο δεν υπάρχει οργανωμένη αντίδραση.
Ωστόσο θέλω να διευκρινίσω ότι, ναι ένα απλό αλεύρωμα θα το έκανα. Αυτό είναι ατομική πράξη. Στην Αγγλία όπου έκανα κάποιο διάστημα άκουσα διάφορες ιστορίες για το πως οι ντόπιοι αναρριχητές έχουν προστατέψει τον αναρριχητικό χαρακτήρα π.χ. στο Peak District και αλλού, όταν χρειάστηκε και με τη βία. Είναι αυτοάμυνα ενάντια στο βιασμό και την επερίσκεπτη αυθαιρεσία.
Επαναλαμβάνω ότι δεν τάσσομαι υπέρ των τσαμπουκάδων και ζητώ συγνώμη αν με βρίσκεις επιθετικό. Διερωτήθηκα κατά πόσο είσαι συνήγορος του διαβόλου γιατί η θέση σου δεν ήταν ξεκάθαρη. Το "αντικειμενικά σωστό" δεν θα το ορίσει ο νόμος, πόσο μάλλον όταν δεν υπάρχει τέτοιος. Είναι το υποκειμενικά σωστό της πλειοψηφίας που κάποια στιγμή γίνεται νόμος και δίκιο όταν οριμάζουν τα πράγματα.
Η ουσία είναι ότι δεν γίνεται καμία συντονισμένη κίνηση και τέτοια φαινόμενα θα εξακολουθήσουν όσο δεν υπάρχει οργανωμένη αντίδραση.
"Πολλὰ μὲν ἄλλα Νύμφαι κἠμὲ δίδαξαν ἀν᾽ ᾤρεα βουκολέοντα ἐσθλά." Π.Α.
Ναι, στο αρχικό μου μήνυμα ανέφερα για αλεύρωμα και υπεράσπιση των πατρίων. Το έσβησα γιατί ένιωσα και εγώ, πριν το γράψεις, ότι η επιθετικότητα δεν λειτουργεί. Κανείς οφείλει να εστιάζει στο προκείμενο ...
Θα επιμείνω όμως στο ξεμπρόστιασμα γιατί έχω την υποψία ότι ακόμα και αυτοί που γαζώνουν γνωρίζουν ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις και το κάνουν στα μουλωχτά. Οφείλουμε να τους γνωρίζουμε λοιπόν.
Θα επιμείνω όμως στο ξεμπρόστιασμα γιατί έχω την υποψία ότι ακόμα και αυτοί που γαζώνουν γνωρίζουν ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις και το κάνουν στα μουλωχτά. Οφείλουμε να τους γνωρίζουμε λοιπόν.
"Πολλὰ μὲν ἄλλα Νύμφαι κἠμὲ δίδαξαν ἀν᾽ ᾤρεα βουκολέοντα ἐσθλά." Π.Α.